Mycket har hunnit hända!

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag nu, har varit rätt dåligt på det men samtidigt kan jag säga att det har hunnit hända ganska mycket på den tiden!

Skolan går bra förutom att det är en massa drama.. självklart blir jag involverad trots jag egentligen inte har någonting med det att göra. Jag har haft massa prov, massa inlämningsuppgifter som jag klarat av!
Sen har jag haft väldigt ont i nedre delen utav magen, en knöl i svanken och sen varit inne på att kolla lite kring bröstförminskning. Så igår tog jag äntligen tag i allt det! I magen, var det antingen en cysta som gått sönder eller en muskel som brustit, vilket dom inte kunde göra någonting åt. Knölen i ryggen har jag nu fått remiss på så den ska röntgas. äntligen! sen får vi se om den kan opereras bort då jag haft den i 3år och den ger besvär!

Jodå, jag ska försöka komma igång med bloggandet igen. så mycket jag kan !

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte ha en frågestund snart igen? (:

2012-10-23 @ 18:44:37
Postat av: Emelie

oj va jobbigt :/ hoppas det blir bra!

2012-10-28 @ 20:27:39
URL: http://liweyourdream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0