Carro på besök !

Först vill jag börja med att gratta bästaste Carro på hennes födelsedag!
Ja må hon leva, Ja må hon leva HURRA HURRA HURRA.



På tal om bästaste Carro, så återigen hamnar vi på det med träningen !

Hon är nu min personliga tränare, och tro mig.. jag är redan död och vi har inte ens börjat! Hon är otroligt stark, envis och har sån jäkla vinnarskalle så bäst för mig att se upp! Hon kommer nu hjälpa mig med träningsschema, pusching. Hon kommer även hålla reda på mina resultat, hon kommer lägga upp mål åt mig som SKA följas!

Det här känns redan absolut bäst. Vi har redan börjat, nya schemat kommer redan på måndag !
Jäklar, jag är sjukt taggad !

Det blir, mått, före & efter bilder osv !

Önska mig lycka till, det blir ett killer-schema ! :)

NU JÄVLAR !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0