eventuellt namn byte senare!


Kommentarer
Postat av: Nellie

Hej! ta inte illa upp nu,vill verkligen inte låta elak. Men jag tycker att du ska ha kvar ditt namn,det är liksom en gåva du har fått utav dina föräldrar. Det är ett namn dem har valt,ett namn dem tyckte var fint :-) Så varför byta? När föräldrarna inte längre finns kvar så har man ett minne utav dem,en fin sak en gåva ett namn man fått utav dem. Jag tycker att Elena och Angelina är jätte fina namn men jag tycker inte att du ska byta till någonting utav det. Du är en angelica, och jag tycker att angelica är ett riktigt vackert coolt och unikt namn :-) Du har alltid hetat angelica så byt inte nu

2012-07-12 @ 18:39:14
Postat av: Jossan.

Hajjs! Byt inte namn. Angelica är fint! Alla har vi våra perioder i livet, vad gäller mycket & det tvivlar jag inte en sekund på att du vet. Men jag tycker att du skall ha kvar ditt fina namn! :) Men om du nu ska byta... mot alla odds.. så kör på ELINA, det är ett fint namn :) Eller Elisa :)

2012-10-19 @ 15:35:35
URL: http://www.jokle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0