Slutet på vårt kapitel är nu här....

Nu har vårt kapitel nått sitt slut

Mitt hjärta brinner
Medans du försvinner
Mitt hjärta slår dubbla slag
Du gör mig svag
Jag kan inte hålla dig kvar mot din vilja
Du är den vackraste lilla lilja
Jag låter dig gå
Jag vill inte vara på
Jag älskar dig med djupet av mitt hjärta
Nu har jag känt på riktig smärta
Du tänker nog att detta bara är ord
Jag skriver detta med mitt största mod
Du kommer nog inte förstå mitt syfte
Men du mitt liv lyfte
Med ditt underbara skratt
Och den värmen när du log glatt
Är en känsla som ej kan beskrivas...
Jag släppte dig så nära intill mitt liv
Det var ett stort kliv

Jag hoppas att du en dag ska få inse att det jag genomgår, är något som tagit för hårt på mig. I värsta fall kanske inte jag står kvar en vacker dag, det är ingenting jag kan förutse. Det är någonting man får låta framtiden visa.
Nu ger jag upp kampen om att få dig tillbaka, nu är det slut.

Du var där för mig, när mörkret smög sig på tog du min hand
Ge din kärlek, trygghet till mig
När inget funka så var du där med mig

Allt är borta, du gjorde det rätta för dig.


Nu går jag vidare, och släpper det som var. Det jag har med mig, är dom fina minnen vi delat tillsammans.
Nu säger jag Goodbye. Nu är det över. Så får det bli.
Jag orkar inte kämpa för någonting som inte visar att det är värt det.

Jag tror nog att du förstår mig. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

killen igen

2012-04-16 @ 23:37:04
Postat av: Anonym

vad?

2012-04-17 @ 14:30:28
Postat av: Anonym

Vad har hänt?

2012-04-18 @ 15:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0