Denise Ljungqvist

Starta denna och läs sedan vidare!


Först vill jag tacka min vackra bästa vän för det inlägg hon gjort i min blogg !


Jag har en alldeles speciell vän, som aldrig svikit mig, aldrig sagt något dumt, och som funnits där för mig i alla väder ! Hon har en speciell röst, likadan som min och knappt någon hör skillnaden på oss i telefon. Som vi lurats !
Vi är precis likadana förutom att jag har en son och älskar skräckfilmer. hon hatar framförallt Saw!
Hon är den absolut finaste vän jag någonsin haft, och henne ska jag hålla hårt i!



Detta är min bästa vän, Denise Ljungqvist!
Du lyser upp migg liv som den solstråle du är, du vaggar mig till sömns som den stjärna du är.
Du gör min vardag vackrare som den blomma du är.. Det finns så mycket mer jag skulle kunna säga men då tar detta aldrig slut.. ;)



Och du är min prinsessa som aldrig lämnat mig, jag kommer alltid finnas för dig min skatt.
Du är en alldeles för betydelsefull person i mitt liv.
Som du sa, första gången vi pratade så frågade jag dig om du ville dela på en hamburgare, du fick den ena halvan med bara ketchup , medans jag hade ketchup senap och dressing. sen snacka vi skit resten av den dagen.
Sen efter det har vi byggt upp vår relation och du är bland det viktigaste för mig.
Du har en sån styrka och vilja att det smittat av sig på mig också.
Du är så perfekt man bara kan bli. Jag släpper dig aldrig!





När jag mått som sämst, så finns du där och hjälpt mig att försöka se det som ljus som ska föra mig till det vackra med livet. Du släpper inte min hand utan visar vilken underbar människa du är, när livet varit som jobbigast har du då ännu en gång hjälpt mig från att göra någonting dumt som jag sedan ska komma till att ångra.
Du låter mig gråta mot din axel och känna den värme & kärlek som bara du kan.
I din famn känner jag mig trygg och välkommen. Jag vet ju vart jag har dig...
Vid min sida för resten av våra liv.
Jag lämnar dig aldrig någonsin, jag kommer alltid ha dig i min hand. Du är den jag ska vandra mot framtiden med.
Jag vet vem du är, jag tar dig för den du är! 
Min fina lilla prinsessa, det jag vill komma fram till är att...





Jag älskar dig !


Kommentarer
Postat av: Anita Ljungqvist

Ja jag kan bara bekröfta att de har lika röster!

MEN jag vet hur jag kommer på er - jag pratar alltid norska med Densie och det blev så konstigt tyst här omdagen!



Kram på er båda <3

Denise mamma

2012-04-14 @ 15:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0