Jag vart lite arg idag. Vi var på seriespe...

mms_img-15842383 (MMS)

Jag vart lite arg idag. Vi var på seriespel idag, vi vann visserligen alla matcher, men började bråka med en tjej som var 3x större än mig, jag backa inte undan men gjorde heller ingenting, hon höll fast mig under matchen och putta mig sen för att jag tog bollen av henne, sen börjar hon skrika och frågar vad jag har för problem, sen kalla hon mig hora då kalla jag henne kärring, sen gick jag. Domaren stod och kolla på och tjejen får inte ens utvisning! Sen skulle jag sätta i överläpps piercingen men då har den växt ihop! Jag höll på att bli tokig! Så nu har jag piercat mig själv i läppen själv också.. Det gick visserligen bra och gjorde inte ont men vafan, jag får gå igenom hela läkningstiden igen! Helt otroligt. Plus att jag har pms!! . Aja, natti så hörs vi imorgon ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0