Svar.



Hur gick de på cuppen?

 


Det gick jätte bra på cupen, vi vann båda matcherna så vi håller 1a plats i serien ! :)

Vart har du köpt smycket du har i din underläpp ?
Den med taggen köpte jag på Darkwell inne i stan i Uppsala, den svarta ringen med två kulor köpte jag på en punk shop i Stockholm. :)

Hur många barn vill du och sonny ha? :)
Vi vill ha en pojke till och en flicka som sist. Men det spelar ingen roll vad vi får men vi har fina namn på G :)

Kan du visa hur de ser ut i eran lägenhet?:) eller ditt rum iaf :)
Ja absolut, Jag kan ta några bilder så lägger jag ut det inom kort ! :)

Kan du lägga in flera bilder på dej sjäv? :))
Ja absolut, jag hade faktiskt börjat fundera lite på det och absolut. Nu har jag även en underbar vän och fotograf som precis varit här och fotograferat mig, Seth, Sonny och min syster. Så kommer fina bilder snart ! :)

Kan inte du börja lägga in dagens outfit? :)
Jo självklart om ni vill ! :)
Det ska ordnas ! :)

Vad kostar det om du sätter i hårförlängning ?
Det kostar 600 oavsett metod. Just nu håller jag på med keratinwax och limm men ska lära mig fler metoder ! :)
Men du får betala löshåret själv, antingen mig och att jag beställer det men enklast är att du beställer håret själv.
Min favorit sida då är Tajmahal.

Piercar du ?
Ja, jag piercar allt utom underliv & näsa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0