Godkväll mina käraste..

Jag har inte orkat blogga speciellt mycket för jag har känt mig väldigt sjuk och misstänker att jag fått magkatarr .. imorse låg jag i sängen och bara grät för att jag hade så ont och då kom Sonny med en varm vetekudde och då somnade jag om väldigt fort. Tack älskling.

Fotograferingen gick jätte bra som jag hade här hos mig med min fotograf Ella , bilderna är klara och nu väntar jag bara på dom..
Här är en bild.








Men det kommer komma sjuhelsike massa bilder sen kan jag lova !

Vad tyckte ni om nya designen ?


Kommentarer
Postat av: minna

känns det som att någon drar en kniv på insidan av magen rätt så högt upp? det gör det för mig och jag har ju magkatarr :p hoppas du inte har det för det blir bara värre och värre om du inte gör nåt åt det. men omeprazol funkar skitbra mot det och det är receptfritt på apoteket :)<3

2011-12-01 @ 01:00:41
Postat av: Anonym

jag ser ingen design :(

2011-12-01 @ 09:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0