Då var det dags igen, tredje dagen utan go...

mms_img153803134 (MMS)

Då var det dags igen, tredje dagen utan godis, läsk och skit mat. Nu ska jag satsa hel hjärtat då jag brutit ihop pga min vikt och sättet jag ser ut.. Min vikt och storlek är något jag mått dåligt över och verkligen inte orkat ta tag i. Men nu är det dags.. Väger nu 70.4 kg , mitt mål till jul är att gå ner 3kg då jag inte vill ha för höga krav på mig själv. Jag måste våga tro på mig själv , nu är det att gå all in, och satsa ordentligt! :-)


Kommentarer
Postat av: Linda

ANMÄL TILL DAGENS BLOGG PÅ MIN BLOGG! :)

2011-11-17 @ 19:36:06
URL: http://everypartofmylife.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej, går i tvåan på cultus och varit inne på din blogg några gånger, tycker att du är en fantastisk mamma!:), tycker du skolan är bra ? :)

2011-11-17 @ 20:27:47
Postat av: K

KOM IGEN NU! Du klarar det! Jag är med också!

2011-11-17 @ 20:57:22
URL: http://www.ingopingo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0