2 Kommentarer om "Nypiercad"

Moster om Nypiercad:

aj. aj. aj :) du är galen!

och till dig som skrev att hon inte kan amma; angelica är inte dum.... ska du inte berätta för na att svart färg är svart också eller att det blir blött ute när det regnar?

Haha, tack Petra.. Nu fick jag mig ett gott skratt också. Jag hade ingenting att svara där så tur att jag har dig :)

 

Elin om Nypiercad:

Alltså, du ammar väl inte fortfarande? Eller..?


Nej Elin, jag slutade amma efter ca 2-4V eftersom att möljken bara helt plötsligt tog slut. Det kom verkligen ingenting och Seth var vrålhungrig så mina föräldrar fick kasta sig in i bilen för att åka och köpa ersättningen. Jag blev ju väldigt ledsen eftersom jag tyckte det var ganska mysigt.. "/


Kommentarer
Postat av: Linda

Tyckte ni va lite taskiga mot den där personen som kommenterat om att du inte kunde amma, hon visste väl inte att du hade slutat amma. Hon kanske va ny läsare, vem vet? Tycker bara att ni kunde tänkt er lite för innan ni sa något som kan trycka ner nån som inte visste..

2011-05-20 @ 02:22:08
URL: http://everypartofmylife.blogg.se/
Postat av: Petra

Linda; Så om någon berättar för dig vad du heter till exempel då tar du bara det då och svarar och rart "jaha, gör jag?" eller?



1. Det spelar ingen roll om man är ny läsare eller inte, man fattar väl själv att hon inte ammar om hon piercar bröstvårtan. 2. Det var inte speciellt elakt sagt, som man skriver får man svar. 3. läs lite med en nypa salt, drick ett glas vatten och varva ner.

2011-05-20 @ 13:17:24
URL: http://exnextdoor.blogg.se/
Postat av: Moster

Angelica: Det finns alltid folk som påstår och säger saker som är svåra att svara på, men jag tycker inte att du ska behöva förklara och försvara dig i var och varannat inlägg, tycker att folk borde förstå lite sjävla också, som jag skrev; du är inte dum.

2011-05-20 @ 13:33:50
URL: http://exnextdoor.blogg.se/
Postat av: Elin

Håller med petra, elakt sagt my ass! Det var ju en helt dum fråga! Got your back bro

2011-05-23 @ 03:01:28
URL: http://elinthecamelrider.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0