Min vardag.

Vi kan ju börja med att kliva upp, det gör vi mellan 9-10. då byter jag morgonblöjan brukar vara sprängdfull kisseblöja.  
sen börjar vi med frukost, samtidigt kollar vi på Våra Bästa År.


Seth är mat mycket bättre nu än innan. Han bråkar inte utan stoppar glatt skeden i munnen. och det gör att det går mycket fortare och blir då såklart skönare. Efter det hoppar vi ur pyjamasen och byter till kläder.

Jag går ut och tar min morgoncigg...
Sen leker vi på golvet ett tag,



Jag brukar ägna mig åt att blogga lite då.
Sen brukar han vilja sova en stund till, så då gör jag välling eller saft och lägger honom.

 
Han brukar sova kanske en timme och då brukar jag passa på att göra mina vardags"sysslor".



......


Jag får nämligen panik när det är stökigt. så det här gör jag nästan varje dag, 9 fall av 10 iallafall.

när han vaknar är det lunch-time !




Han äter lika duktigt här. Sen efter det så får han leka mera, han är ju mest på golvet eftersom han kryper & står själv. Jag brukar försöka lära honom gå, och lära sig säga mamma & pappa. :)

Sen på kvällen/eftermiddagen ( ibland ) så badar vi.



Då brukar han bli lite trött. Men sen är det dags för middag, och det går lika bra det också.


Vi äter middagen på kankse 20-30min. och Seth får också självklart också middag,

Sen sätter vi hos framför TV:n en stund, kollar på Glamour bl.a.

Seth fortsätter leka på golvet, krypa och stå för han är inte den som vill sitta still. Han får leka och mysa och sen när han blir trött stoppar vi honom i säng. men han brukar vakna några gånger under natten och vill ha mer välling eller saft.
Sen har jag inga fasta tider på blöjbyten utan jag byter när det behövs. :)



Kommentarer
Postat av: Lina

Ingen mening att försöka vara elak, utan undrar bara varför ni ger honom saft? :)

2011-03-15 @ 20:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0