Kommentar.

En fråga. Får han inte komma ut och få frisk luft ngn gång varje dag??? Det är ju livsviktigt för alla barn. Undrar också om du inte går på öppna förskolan eller liknande? Saft är ju så korkat! Ni får väl lära honom att somna. Han verkar ju sova för länge på morgnarna. Läs Katrin Zytomierskas blogg och se hur dom har lärt sin son att somna.

1.
Jo, han får komma ut. Jag och Seth går tillsammans med min pappa på promenader. idag var vi ute och gick i 1 & ½ timme.
2. Saften kanske var en miss men det var för att han var sjuk men visst, kalla mig korkad. Gör det!
3. Han sover gärna längre, jag kan lyfta honom upp ur sängen 8 på morgonen om jag vill men han somnar om i min famn, sätter jag honom i matstolen så slår han pannan i bordet. så går det att få honom kliva upp.
4. Jo, jag är på Öppna föskolan med Seth när han inte är sjuk ! men i nästan två månaders tid har Seth varit sjuk fram och tillbaka med förkylning och astma.
5. Jag tänker inte läsa Katrins blogg, hon är verkligen inte någon av mina favoriter. Jag vill kunna komma på själv hur jag ska lägga upp min sons tider hit och dit. alla barn är unika och inte alls som andra. Bara för att Katrins barn har vissa tider så betyder det inte att Seth också måste det.
Inget barn är det andra likt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HÅLLER MED DIG ANGELICA, DU HAR RÄTT :) KRAM PÅ DIG

2011-03-18 @ 22:32:26
Postat av: Angelica´s Mamma

Denna Kommentar där "någon" frågar om hur Angelica tar hand om sin son. Hon tar stort ansvar över sin son hon är ute ofta med honom. Senaste tiden har han dragits med förkylningar och förkylnings astma så allt har inte gått på räls. Jag hoppas du har egna barn som kan yttra dig om dessa frågor. Annars tycker jag du ska behålla dina frågor för dig själv. Sen att som Angelica själv säger så är inte ett barn likt de andra.

2011-03-18 @ 22:32:36
Postat av: Moster

Angelica, ta inte åt dig. Personen i fråga har uppenbarligen inga barn själv. Jag har 2, snart 3 ungar och fan ingen av mina är ute VARJE dag, och båda mår prima, och båda mina ungar är tröttmössor på mornarna, spelar ingen roll hur tidigt jag än lägger dom eller sliter upp dom, dom sover ju lik förbannat -och sen har jag ALDRIG vart och kommer aldrig vara på öpnna förskolan, herregud jag har bättre saker för mig. Puss ;)

2011-03-19 @ 00:16:24
URL: http://exnextdoor.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra sagt utav angelicas mamma, riktigt bra sagt (Y)

2011-03-19 @ 02:50:49
Postat av: Kira

Jag tycker du verkar kunna ta hand om seth jätte braa! Beundrar dig faktiskt som klarar det, och du klarade desdutom jätte braa av att inte skriva en massa skit tillbaka åt den som skrev, utan vettiga bra svar ;) jag känner inte dig men tror att du är en väldigt bra mamma, och fortsätt som du är utan att ta åt dig av elaka kommentarer ;) ps. Vad är det för en leksak seth har på bilden när han badar?

2011-03-19 @ 08:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0