ursäkta ?!

Hej angelicaah!

Jag förstår att det är svårt som ung mamma men ibland förstår jag inte hur du tänker. Ni verkar ju ha väldigt dålig ekonomi, varför har du ens ett kalas åt Seth? O om du svarar för att det är kul för lilla Seth så kan du ju glömma det. Han verkar inte ha så många kompisar och ingen kommer ihåg sitt ett års kalas.

Förrsten jag vill inte döma. Men en mamma som dig som ska försörja sig som en tatuerare, frisörska och piercade på svarta pengar. Hur tänker du egentligen?!

Lycka till med Seth o hoppas att han inte tar efter sin far!


Och vem är du som dömer mig/oss. Hade du haft stake i dig och erkänna vem du är för det första, så hade jag tagit det med en nypa salt. Men när du sitter och trycker ner mig och min familj så är jag inte nådig.
Jag tycker inte om människor som säger sånna saker. Jag ville ha ett kalas för Seth för att jag skulle vara borta på hans födelsedag.
och vadå han verkar inte ha några kompisar ?  snacka om att du inte vet vad du pratar om, för då skulle du veta att jag har 2kusiner och är lika gamla som honom. Min mammas kompis har en i samma ålder. Barn ute på gården osv.
Du gör mig bara arg, för att du sitter och snackar och dömer över någonting som du inte har en aning om.
Så patetiskt, ta reda på fakta innan du lägger dig i andras privatliv. speciellt när du inte ens kan skriva ditt egna namn. Sen ska du dessutom inte prata så om Sonny, stå för vem du är och ta konsekvenserna.
Då kan du ju börja med att tala om vad du heter, och sen vad du syftar på när du säger att Seth inte ska bli som far.

Kommentarer
Postat av: Linda

Blir lite sur när jag ser vad den där fega personen skrivit! H*n vet inte ens om du får hjälp att klara av situtionen. Och jag går på samma skola som Sonny och jag har sett honom med Seth en gång och han verkar vara en toppen pappa! Han har även en grymt cool mamma.

Så tänkt dig för innan du säger något, anonym..



/Linda som spelat i samma hockeylag som dig en gång i tiden..

2011-06-15 @ 00:29:28
URL: http://everypartofmylife.blogg.se/
Postat av: kkkkkkkkk

angelica, lägg ingen tid på detta. Du framstås bara som dum. Du är bättre en så, lägg ingen energi på dom som skriver skit.

2011-06-18 @ 11:34:02
Postat av: Jaja...

Lite kan jag ändå hålla med... om man nu ,,,,,,,,,,,,,,skit samma vem bryr sig. Det här är en klubb för inbördes beundran ändå

2011-06-23 @ 01:20:25
Postat av: Linda Larsson'

det är självklart att man ska ha 1årskalas!!! Tycker allafall att du gör rätt i att försöka tjäna pengar på det du gör. sen spelar de fan ingen roll vad det är du gör. dessutom är den största betydelsen mot seth hur du är som mamma! och du är jätte bra mamma vare sig du dålig ekonomi eller inte..

Anonyma idiot säger jag bara!

2011-07-24 @ 20:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0