Hur kom ni på att döpa ert barn till Seth?

Det är en ganska rolig historia.. Jag var så hårt besluten på att jag ville att han skulle heta Alexander. Men det ville inte Sonny. Så vi satt där utan namn och fundera och fundera. Sen kollade vi på dom dåvarande nya filmerna Johan Falk.  Och så fanns det ju en stor, tatuerad kriminell snubbe.. Som hette Seth Rydell.



Både jag och Sonny kollade på varandra och sa; Ja, så får han heta.
Vi tycker namnet är väldigt snyggt. Sen tycker jag om namn som inte låter alltför svenskt heller.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det var väl det jag misstänkte ;-).........

2011-06-22 @ 01:03:07
Postat av: Anonym

Det var väldigt genomtänkt

2011-06-23 @ 01:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0