"shoppat" på Willys ;)

Nu när jag fått lite pengar var ju tvungen att kasta mig på bussen och handla hem viktiga saker. bl.a


3 Paket blöjor för 138:- det tyckte jag lät riktigt bra, Tvättlappar, saft, popcorn, bebis-alvedon, bebis-rump-salva & en festis till mig..



Här köpte jag barnmat & bebis-smoothie till mig och Seth.
( Två Smoothie till mig & dom burkarna med grönt lock, och resten till honom)


Min och Seths hylla i kylskåpet, men framförallt Seth's :)

Vi var så trötta när vi kom hem, att det kan vara så otroligt tufft.
Sen var vi även och hälsa på min gamla frititdsklubb, var där för fem år sen ungefär, fick träffa min favorit fritidsledare, Cia !! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0