Mina nyårs löften !

- Gå ned 18kg i vikt.
Under graviditeten gick jag upp 25kg sammanlagt, men gick bara ner 7 eftersom jag inte ammade mer än två veckor.. Och jag mår fruktansvärt dåligt över min nuvarande vikt. Nu ska jag f*nimej fixa det här ! :D

- Sluta äta godis & snacks.
Jag har sagt att på min födelsedag kanske jag tar någon liten bulle eller en kaka. Tårta har jag inte på mina födelsedagar så.. Ja det är bara ge sig f*n på att man ska, vill man så kan man. :)

- Spara pengar.
Ja, vi får ju se hur det går med det, men jag ska vara sparsam med mina pengar så gott det går. För jag älskar att bränna pengar, det jobbiga är att jag inte ens kommer ihåg vad pengarna gick på ;)

- Sluta fräsa.
Jag är uppkäftig och fräser åt alla i min familj när jag vaknat på fel sida.. Men nu ska det bli ändring på det, man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad.

- Sluta vara sur på Sonny & andra i familjen för ingenting.
Är jag grinig, så är jag bara elak och arg. det ska jag också ändra på nu, jag ska bli guds ängla barn :)

- Göra min lår & svank tatuering.
Ja Sonny, nu är det bara ligga i ordentligt. Du vet att det är du som ska få göra dom så skynda på nu ;)<3

- Gå på promenad med Seth varje dag.
Det är något jag varit väldigt väldigt dålig på. Vi är knappt ute om jag inte ska någonstans. Annars sitter vi bara och slappar i soffan framför vår TV.

- Få Seth att börja använda napp.
Vi har det lite tufft nu, för han somnar bara om han får äta själv ur flaskan. men om han äter upp flaskan, blir mätt och fortfarande är vaken då ? vad tror ni vi får kämpa med då ? ;) Så napp ska han lära sig ta.

- Börja baby simma med Seth.
Jag har inte velat pga mina bristningar och överflödet med fett efter graviditeten.. Men nu börjar det bli dags att förstå att det är naturligt och ingen bryr sig.. förutom jag.

- Köpa min träningscykel :)
Den ska jag använda om jag kollar på TV, istället för att sitta i soffan och lata till mina program så sätter jag mig på cykeln samtidigt och börjar trampa :)

___________________________________________________________________


Blogg-Löften
!

- Blogga minst tre gånger om dagen.
Nu har jag ju tillgång till dator 24/7. Så nu ska jag bli bättre på det. :)

- Inte ge mina underbara läsare dumma svar på deras frågor eller kommentarer.
Förlåt till er som tagit illa upp om jag betett mig dåligt någon gång. <3

- Få flera läsare.
Det är faktiskt en punkt ni kan hjälpa mig med. Genom att rekomendera mig för era vänner till exempel. Eller länka mig på era bloggar om ni har det förståss. Det blir roligare för mig att blogga om man syns lite :)

- Lägga ut lite roliga saker ibland.
Ja, jag tänkte försöka få min blogg lite mer rolig och inte bara personligt om mig och mitt liv. :)


Vad tror eller tycker ni om mina nyårs löften ? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0