Gå ner i vikt. Dag 1.

Idag börjar jag om på min bantning. Nu ska jag hålla fast vid det här och köra järnet. Ni kommer få fortsätta följa mig, men nu är det varje måndag. :)

17/1 - 2011
Start Vikt69.2 Kg


Jag har ändrat lite på hur jag ska äta för att inte falla i vikt för snabbt.


Frukost: 2 knäckebrödsmörgåsar.
Lunch: Barnmat
Middag: Vanlig mat i mindre mängd.


sen där emellan kommer jag äta frukt för att hålla blodsockret uppe.

Sen ska jag cykla varje dag, promenera och sen ska jag kolla om pappa ska börja simma och då kan jag ju kanske börja simma med honom . :)

Det är nästan 1år sen jag vägde under 70Kg. Jag har mått riktigt dåligt, och det är verkligen skönt att veta att man går ner i vikt och att man kan känna sig stolt för sin insats.
Jag vill ha en finare kropp till sommaren. Det är mitt mål !

Tycker ni det låter lite bättre kanske ?

Kommentarer
Postat av: Zophie

Ja det låter bra med riktig mat också och simmning är faktiskt jätte bra träning även om det kanske inte märks

2011-01-17 @ 13:17:54
URL: http://sofiejorgensens.blogg.se/
Postat av: Elin Lydin

Låter bra det angelica. Men låt inte bantingen gå i överstyrd! Du kan även gå ner genom att äta vanlig mat också. Jag har ju gjort det. och tyvärr blivit underviktig för min längd.. Önskar jag hade en mer normal kropp.

2011-01-20 @ 21:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0