Godmorgon världen !

Igår började jag 1an, fast på gymnasiet förståss..
Hjälp, jag gick ju precis i 1an i grundskolan känns det som.. och min lillasyster började 8an igår.. :O
Hon är ju bara en liten plutt ? ;)

 

Jadu älskade syster, nu har du blivit stor.. man kan ju inte precis kalla dig "lillskit" längre. eller ? ;)
Jag vet att du är stark och klarar av skolan. du har bara 5år kvar nu. Sen är du färdig utbildad om du inte ska plugga vidare förståss.. Jag minns när jag gick i 3an då du började på 6-års.. ojojoj vad jag var efter dig som en hök.
När jag slet ner en kille pga att han var elak mot dig, fast då gick jag i 6 eller 7an.. gud, jag minns det som om det vore igår ;)   Jag älskar dig ! <3



Jag har också börjat skolan, bygglinje.  Jag hade en skön och rolig "tant" till lärare som allt hon sa var "så småning om".
Så vi fick inte precis reda på så mycket som jag hade velat. men det var kul, en ny vän från klassen som heter Emelie och kallas Embla tror jag hon sa.



Nu går min buss snart, 8:04 går den och bär av mot skolan. idag blir det till att prova en massa byggkläder, hoppas dom har linnen för tjejer och inte t-shirts.. får PANIK i t-shirt. dom sitter tajt, krage upp mot halsen osv. annars tar jag med mig ett eget linne ! :)
Som jag förstod ska ett företag betala våra kläder ?:P

Men aja.. nu ska jag slänga ihop mina grejer och åka.

Har ni börjat skolan ?  Vilken skola då ?:)

Kisses Bitches ! ;)


Kommentarer
Postat av: Mormor

Precis som jag, jag tycker oxå illa om när t-shirtarna sitter ändå uppe i halsen o stramar...

2011-08-22 @ 02:29:13
URL: http://mertaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0