Jag var i stockholm i helgen, helt sjukt underbart. :)

Jag var hos min bästa vän Denise i helgen hos hennes mamma & lillebror Robin.
Anita, Denise mamma gjorde en riktigt mysig middag första dagen redan, :)



Det vart Tacos, riktigt gott !
Sen dagen efter åkte vi till Stockholm och skulle shoppa :)


Min älskade Denise !


Seth somna på tåget utan ett ljud. otroligt ;)

Sen när vi kom hem så kom Sonny och Denise pojkvän som också är Sonnys bror Danne.
dom slockna på soffan.. ganska fort.



Haha.. ja vad man ska säga ? ;)

Det här är någonting jag kommer vilja göra om utan tvekan. Det var en av mina mysigaste helger på länge !
Tack för helgen Denise, Anita & Robin !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0