Haha.. årets skämt.

Igår skulle vi åka till Norrviken för att fira Sonnys äldsta bror. Så vi satte på oss sommar kläderna.


Seth med sin nya keps, nya svamp-bob t-shirt och sin nya fleece tröja.
Sonny satte på sig sin nya reggae tröja.

Sen åkte vi till Norrviken, och i bilen åt Seth majskrokar medans jag fotade honom och mig själv.





 

Sen kom vi fram, fikade & åt hemma gjorda hamburgare som var gjort på älgkött. Så j*vla gott !
Sen gick vi ut och rökte.. Jag stod på balkongen, Sonny och Danne stod nere vid vägen.

Nu kommer det.. x)

Det kommer fram tre stora killar med snaggat på sidorna på huvudet och stylat i mitten. Dom går fram till Sonny och ser riktigt arga och "kaxiga" ut. Danne sa åt Sonny att komma med in för det har tydligen hänt lite saker där tidigare. Men så ser och hör jag att ena killen säger " Från Polisen ". Och visar sin bricka.
Och polisen ville förhöra Sonny.

Polisen: har du leg på dig ?
Sonny: nej det har jag inte.

Han kollar på Sonny och frågar: När var det senaste gången du tog narkotika eller rökte på?

Sonny tänkte shit är han dum i huvudet eller? och svarar: nej jag röker inte på och tar inte narkotika och har aldrig gjort.

Polisen: så du tar alltså ingen narkotika eller röker på?
Sonny: nej
Polisen: vad gör du här?
Sonny: jag är här för att min bror fyller år
Polisen: okey vilka fler är det som är här?
Sonny: min mamma hennes sambo, mina brorsor deras flickvänner och en tjejens släkt sen jag min tjej och vårat barn
Polisen: okej men ingen av dem röker då?
Sonny: röker på menar du?
Polisen: ja

Sonny börja skratta och säger: nej verkligen inte

Polisen: du ser lite torr om läpparna ut som man brukar vara efter att man har rökt på eller har du druckit öl? 
Sonny: ehh aa jag har druckit 3-4 klunkar öl idag men inte mer än så
Polisen: okey har du någonting i fickorna som jag kan tycka är konstigt eller något liknade
Sonny: tror inte det, tror bara jag har mobil och snus på mig
Polisen: du vet alltså inte vad du har i fickorna?
Sonny: jo mobil och snus dosa ( som jag även tog upp och visade han, då tar han min snus dosa och kollar och luktar och frågar vad det är för svarta prickar i dosan jag svarar det är nikotin från snus påsarna det är billigt snus så dem kan gå upp ibland i ena hörnet och då läcker det ut nikotin korn eller liknande)
Polisen: hur gammal är du?
Sonny: 17 år men det är ju inte olagligt att snusa fast man är under 18
Polisen: nej men att sälja till minderåriga är olagligt

Polisen: anledningen till varför jag pratar med dig är för att du har reggae tröja på dig som du troligtvis vet så förknipas det med droger, och jag tror ju inte att du kommer fram till mig och säger hej jag knarkar därav tog jag dig åt sidan och frågade dig om du tog narkotika eller rökte på.

Sen fick Sonny gå, men fan vilka jävla fördomar dom har. Hade dom tagit mig om JAG hade haft den på mig ? nej troligtvis inte.

Här är tröjan, som JAG köpte till honom i stockholm.

 

Haha.. så man garva rumpan av sig när polisen drog och Sonny berätta vad det handla om x)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det här har ingenting med texten att göra. Vill bara säga att man verkligen ser vilken underbar mamma du är. Du är så otroligt duktig med din son, dina föräldrar ska verkligen vara stolta över dig för få är som dig. Du och sonny är verkligen duktiga 1 föräldrar seth kommer vara stolt över er:) kram till dig

2011-04-17 @ 20:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0