Godmorgon

Det var inte mycket sova inatt, vi kom i säng vid 1. Vi hade fastnat för en program var som inspelat på vår boxer..
Sen halv sju ska Sonny väckas, jag var inte överlycklig eftersom jag var tvungen att försöka väcka honom i två långa timmar och kom även därför försent. sen när sonny äntligen vaknar och kliver upp så jag tror att jag ska få sova en liten stund till.. då vaknar såklart Seth. Det var bara att kliva upp.



Sen klev vi upp och skulle äta frukost, då fanns det knappt något smör till mackorna och då vart jag förbannad för den var nästan full igår.. Så jag gav Seth en smörgås. själv har jag inte ätit något än. får vänta till lunchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0