Ny Tatuering, för min älskade familj !

Igår gjorde jag min andra tatuering och faaasen vad ont det gjorde. men vad gör man inte för kärleken ?
Nu när man varit nära på att förlora en familjemedlem så förstår man verkligen hur mycket man älskar sin familj trots alla brister och tjaffs. Det är tack vare hela min familj att jag är den jag är idag. dom lät mig behålla mitt barn, utan konsekvenser. Min älskade familj, är några jag aldrig kommer svika.
Min älskade familj, jag älskar er och vet inte vad jag skulle göra utan er !!


Det här är för er.




Det är min familj. Junhager.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hos vem gör du de? Vill också gadda mig men är under bara 17 :(

2010-09-24 @ 15:37:12
Postat av: Anonym

så fint gjort fin tatuerning:)

passar dig:):)

2010-09-24 @ 16:27:25
Postat av: sandra

hej jag har läst din blogg i ett tag och det e skit bra !! och du har en skit sött son och ni värkar vara en lyklig familj:) jag har två fråga kan du lägga upp en bild på den första tatuering och den anndra frågan är att hur käns det att vara ung och ha ett barn!



ha det bra :)

2010-09-24 @ 20:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0