Godmorgon mina änglar

Jaa ni.. godmorgon. egentligen ska jag sova nu men det var ett j*kla liv här i morse på min syster som tappa bort sitt tredje busskort. hon skulle ha strumpor som min mamma fick fixa åt henne.

Sonny åkte iväg halv åtta imorse, hans klass skulle träffas inne i stan för att ta bussen till Arlanda för han går Flygmeck på bolandskolan. när han väl kommer fram så får han inte åka med, för han har inget pass. så nu är han tillbaka hem igen. älskling stackarn är jätte arg, och det förstår jag verkligen. det hade jag också blivit.

just nu sitter jag med krossad is i hela käften x)

aja nu kom älskling hem så jag ska umgås med honom.

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan stackars sonny,:(:(:(

2010-09-17 @ 09:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0