Snutteplutt käkar blåbärspuré :)







Ja, vad ska man säga ?  en riktig gooooing.
Nu har han fått smaka hemmagjord bananpuré och blåbärspuré som jag köpte idag. sen äter han en asdyr välling, 95KR för 2.5L. Nu ska jag prova en annan för 60KR och som är 4L. ska vi se, sist jag prova den så vart han hård i magen. men nu ska han få fruktdrycker & puréer  lite då och då. eftersom dom inte får äta för mycket sånt än, det är förs nu man kan prova ge dom lite grann. dom kan få förskräckligt ont i magen eftersom dom inte är vana vid det.
Han äter Baby Semp Bifidus, och nu ska jag prova Baby Semp 2 istället.


Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla söt han är sötare för varje dag. Tiden går så fort,kommer ihåg när du skrev ett inlägg om att han föddes redan så stor är han.

2010-10-01 @ 21:30:03
Postat av: minna

hahaha jag köpte en sån där blåbärs sak för barn en gång och den smaka skit xD trodde den skulle vara söt men det var ju bara krossade blåbär och det smakar inte sött ;)<3

2010-10-01 @ 22:43:12
Postat av: nour

söt

2010-10-03 @ 17:41:29
URL: http://nnanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0