Läs.

Allt började i 3an, då började mina klasskamrater reta mig. Jag har alltid varit kort och mullig, men då var jag mer än bara mullig. I början struntade jag i det, jag mådde bra ändå. Tills dom andra började kalla mig saker som tjockis fetto & ful. Då slutade jag äta, ibland så åt jag för syns skull men gick sedan och stoppa fingrarna i halsen. Jag höll på så i fram till 6an. Då sa mamma att om jag inte började äta bättre så skulle hon lägga in mig på sjukhuset istället. Jag såg inte hur allvarligt det var.

Det är bara jag som vet hur mycket jag vägde när jag var som minst.. nu blir jag arg om jag ser eller märker andra som mobbar barn/ungdomar. Jag har även sagt till min sambo att den dagen han skulle våga mobba någon så kommer han ångra det så grovt och be mig på sina bara knän. Jag vet nämligen att en kompis till honom håller på mot någon.

Jag gick ner väldigt väldigt mycket. Det var en gång på skolgården när jag gick i 7an som min syster kommer gråtandes till mig och hon berättar att en kille på skolgården kallade henne för fetto & bulldog. Jag balla ur och sprang fram till den killen, slet och slog ner honom. Han försökte ställa sig upp och slå mig tillbaka men jag slet tag i hans hår och slet ner honom i backen och slog lite till. Förskolelärarna kommer och sliter bort mig. Och tro mig han gjorde aldrig om det, han bytte skola.

Jag hatar folk som mobbar. Det absolut värsta och äckligaste jag vet !


Kommentarer
Postat av: Linn

De e fan grymt illa o trycka ner nån annan

2010-10-04 @ 20:09:51
Postat av: sarah

jag hatar också folk som mobbar!

2010-10-05 @ 12:11:41
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: Anonym

naw,gumman:(<3

du är inte värld att mobbas,känner dig inte men du värkar så underbar. Sånna människor har problem,starkt av dig.. Visst ska man inte slå ner andra men ibland är man tvungen och du gjorde rätt denn gången.

2010-10-05 @ 16:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0