Våran lilla lilla son

Jag längtar som f*n efter den här lilla lilla sötnosen som är våran son. tyvärr är ju bilden lite grumlig för jag glömde dricka mycket vätska dagen innan "/




Idag har jag gått 36 fulla veckor så nu är det inte lång tid kvar alls !  Han bråkas lite med mig och jag tror han har fått nog och vill komma ut men vi får se. Kanske väljer att åka in imorgon och kolla om det inte ger med sig. Fick en kommentar av en tjej som sa att dom kan ha väldigt brottom bara dom vill så en koll kanske inte är så dum iallafall. men jag känner mig lite orolig eftersom jag inte ens fått någon mjölk än.. men det löser sig nog ska vi se !

Här är våran lilla son Seth, han har sin pappas stora fina ögon och min näsa har vi kommit fram till. Nu är han så otroligt längtad av oss och det skulle ju inte skada att han kom nu så man fick ha honom i sin famn och pussa hans panna. Jag längtar så efter dig min lilla skatt !  Mamma & Pappa älskar dig redan !   :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, så fint skrivet du måste lägga upp bilder på bloggen så att vi får se honom direkt. Är seth bestämmt namn?

2010-05-12 @ 08:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0