tråååkigt.



Guud vad tråkigt jag har !

Jag har varit hemma hela dagen, älskling kom hem runt fyra. ända sen dess har han suttit framför min bärbara och nu är klockan sex. Jag hade velat mysa med honom och så när han kom hem men det vart inte så. Jag frågade hur länge han skulle sitta där han svara "Vet inte vadårå?" .  då sa jag att jag hade tråkigt och liksom trodde han skulle förstå vad jag menade men icke sa nicke. aja, kanske hoppar in i duschen och tar hand om mig själv istället och gör sånt man bara kan göra när man är själv, dvs raka sig, packetera in håret, tid med hudkräm, fixa i ordning håret så det ligger på plats.. sånt som man oftast annars inte hinner.

Fast jag älskar Sonny mer än allt iallafall !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0