Suuper ointressant jag vet.. men det får duga !

Just nu sitter jag och dricker Coca Cola, ska gå och göra i ordning en pirog och äta för jag behöver lite mat i magen. nu tänker ni såhär " Gud vad hon äter ". Men vet ni ?  jag är inte som dom kända bloggarna som ljuger om allt dom stoppar i sig, jag skäms inte för vem jag är eller vad jag äter. Dom snackar om " ett äpple om dagen bla bla ", men i själva verket äter dom mycket mycket mer än så men dom vågar aldrig erkänna det.



Vem fan gillar inte Gorby´s Pirog ?


Jag är en sån människa som är ärlig och står för vad jag gör och vem jag är.


Kommentarer
Postat av: Petra

JAG gillar inte gorby´s piroger... men det är för DIN MAMMA matat sönder mig med dom där...



Det var ju typ bara sånt som fanns i frysen när jag bodde hemma och ville man ha mat snabbt fick man äta gorbys :) Tacka vet jag BILLY´s pizza istället ;)

2010-05-28 @ 21:05:59
URL: http://exnextdoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0