super värkarna liksom.

Hallå alla "fans", kan man säga så haha ?

just nu sitter jag med super värkar och har precis kommit hem från skolan men dock inte hunnit slappna av ännu. tänkte jag slänger in ett litet inlägg till er medans jag hinner för jag vet inte om vi ska till förlossningen eller inte, mamma skulle ringa dom sa hon men vet inte om hon gjort det än.

älskling är dessutom påväg hem nu till mig så han får hjälpa till och pyssla om mig lite han också. saknar honom !
funderar på att sätta mig och äta någon smörgås och varva ner framför en film.

Filmen vi såg igår förresten, tyckte jag var "mesig" jämfört med vad folk i USA sagt om den. spydde, hamna på sjukhus osv. det var väl någon enstaka grej som var äcklig men nej man spydde inte. det var som Saw eller som Hostel ungefär. lite äcklig men inte så himla allvarlig. som ni alla vet så älskar jag ju skräckfilm så älskling håller på att ladda ner som vi ska se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0