Smygblogga ;)

Halloj alla,

Sitter i skolan med värkar, woho skit kul. Just nu får det här gärna vara över. Jag har lyckats göra klart ett arbete i Fysik om Solenergi. Det gick ganska fort att göra klart.
Jag har värkar med ungefär 6-9minuters mellanrum och det är svårt att koncentrera sig i skolan med arbeten och jag har precis fått veta att jag inte behöver kämpa mer med engelskan för jag har VG. Skönt att veta !

Ikväll ska vi iväg och grilla, det är tyvärr inte super bra väder men det funkar eller hur ?  ta bara med extra kläder ifall det blir varmt så blir det bra.

Sitter med minna i skolan och kollar vädret på datorn medans jag försöker smygblogga lite så inte min lärare ser mig för då blir jag utslängd från datasalen mohaha !  men jag är ju klar med mitt arbete? Aja skit samma. Jag är skicklig ;)

Det kanske blir att åka in på förlossningen och göra en koll ifall det inte ger med sig. -.-

Vart kanske ett riktigt ointressant inlägg men det bästa jag kunde komma med just  nu !

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0