Säljes, passa på !


1. Guldig ögonskugga.   50kr
2. Solglasögon med diamant.  
80kr
3. Diadem med kedjor.  
80kr
4. Örhängen Leopard.  
50kr
5. Örhängen runda.  
50kr
6. Silverkedja äkta.  
200kr

( allt är ordentligt rengjort ! )




Adidas tröja.   400kr
( Använd kanske 2-3 ggr, köptes för 800kr )




Militärfärgade byxor.  
80kr
( Har ingen aning om storlek, aldrig använda )




Svart klänning.  
100kr
( Använd 2ggr )




Blått linne.   50kr
( Använd endast en gång )




Vit "topp".   80kr
( Använd 1-2ggr, L pga att jag själv har storlek D i kupa, uppsydda axelband )




Grå tjocktröja.   120kr

( Använd några gånger, en av mina favoriter för den håller värmen )




Svart kavaj.   100kr
( Använd 1gång, den slutar ungefär under brösten beroende på vilken kupa man har )



-  Lägg in en kommentar med din mail om vilken du är intresserad av så mailar jag dig.

Kommentarer
Postat av: Ida

Har du kvar den här?

2010-05-21 @ 14:14:10
URL: http://idabom.wordpress.com
Postat av: Ida

Då får vi hoppas att den är kvar tills på tisdag för då får jag lön ;)

Jag håller utkik!

2010-05-21 @ 14:32:30
URL: http://idabom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0