Pissie, vi är inte dumma.


Godmorgon sötnosar
, jag är hemma ifrån skolan idag för man kropp är sänkt..
Känns som om man sjunker till botten av en sjö och bara försvinner. men oroa er inte, det gör jag inte ;)

Jag satt precis och läste Pissies blogg, inte för att jag gillar henne, utan för att hon är den vidrigaste människan jag vet. alla här vet ju att hela hon är fejk, oäkta bröst, förstorade läppar, fejkat hår, fejkar sina bilder med PS.
Men sen har hon skrivit en sak som gjorde mig riktigt arg, :


Hur kännde du när du fick en D-kupa när du bara skulle ha en C-kupa?
Jag ville ha en D-kupa..? Tycker det är okvinnligt att ha en liten C-kupa!


Men hallå, är det inte mer okvinnligt att operera sig för att man tror att man ska bli snyggare ?  jag tycker förstås inte om lilla polska Pissie. annars hade jag ju inte snackat skit om henne heller. Hon har dessutom sin blogg bara för att hon får "blogglön". det erkänner hon själv. men C-kupa är ändå stort och fint tycker jag ? Jag tycker inte att det spelar någon roll alls vilken kupa man har, alla är fina precis som dom är !


sen var det en sak till jag reagerade på: 
Hur mycket väger du & varför har du emot tjocka tjejer?
Jag väger typ 50 och jag har inget emot dom? Är gärna vän med feta så jag ser smalare ut på bilder..? Det var därför jag åkte med 3 grisar till Grekland ju!


Vilka tror på att lilla Pissie väger 50kg ? nejj inte jag iallafall. 95% av alla  tjejer du frågar om deras vikt svarar inte på frågan eller så ljuger dom. Hon är inte ens så smal som hon påstår sig vara, hon använder ju PS. Hon verkar tro att vi är dumma i huvudet ?  men nej, hon blir bara mer och mer hatad av allt fler, men hon verkar inte inse att det är henne det är fel på. såå dum.

Vad tycker ni, har jag fel ?


Kommentarer
Postat av: elin

helt rätt. :)

2010-05-07 @ 10:44:37
URL: http://eelinhellman.blogg.se/
Postat av: PESSICAT

helt rätt. MEN har du inte ännu fattat att Kissie skriver för att PROVOSERA? hon menar ju verkligen inte något av dedär, hon är ju oseriöst, ironisk! hon e ju inte dum, hon skriver sånt just för att få oss bloggläsare att reagera precis som du gjorde nu :) ta det med en nypa salt! fast det är svårt ibland..

2010-05-07 @ 22:30:21
URL: http://pezsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0