Mina svar på frågestunden.

Visst går Sonny på Tunaberg?
Svar: Ja han går på Tunaberg.

Hur har du gjort din header ?
Svar: Jag suger på att förklara, men det är super lätt !

Älskar du Sonny eller din son mest ?
Svar: Jag älskar dom båda lika mycket, det är tack vare Sonny han och jag ska ha barn eller hur ?  Sonny var den personen som räddade mitt liv och jag älskar honom och våran son mer än något annat !

Hur många gånger har du haft samlag?
Svar: Jag förstod inte riktigt frågan, om du menar antal personer eller antal gånger jag har haft sex. Men jag kan säga såhär, när jag Sonny hade varit tillsammans i ca 6månader så slutade jag räkna och då var vi uppe i 400ggr.. så jag har ingen aning och nu har vi varit tillsammans i snart 1 & ½ år den 25e Maj.

Går Sonny också i skolan, eller jobbar han?
Svar: Sonny går i skolan och ska börja gymnasie nu till hösten.

Är inte era föräldrar fortfarande tillsammans?
Svar: Jo jag bor tillsammans med båda mina biologiska föräldrar, men när jag föddes så hade jag som en ”extra familj”. Så jag har som en halvmamma, och två halvsystrar osv.

Skulle du behållit barnet fall dina föräldrar inte hade tyckt om det ?
Svar: Ja det hade jag, det är ju mitt barn och mitt beslut inte deras. Dom har ju sina barn som dom skaffade, nu ska jag ha mitt och det är något jag måste ansvar över och hade dom inte tyckt om det hade dom fått vant sig vid det.

Och om Sonny hade lämnat dig för han inte hade velat haft det ?
Svar: Då hade det vart ett bevis på att han inte älskar mig. Jag vet inte vad jag hade gjort om han hade lämnat mig ärligt talat. Jag har tur som har en pojkvän som verkligen älskar mig, visar det och tar sitt ansvar. Det är inte många som har det så !
Min pojkvän är underbar och jag älskar honom !

Hur länge har du varit gravid?
Svar: Just nu har jag varit gravid i 37veckor och 1dag. Så det är bara 20dagar kvar till planerad födsel, sen får vi ju se !

Bor du hemma eller ihop med din pojkvän?
Svar: Jag bor hemma hos mina föräldrar fast med min pojkvän.

Hur gammal är du och vilken vecka är du i?
Svar: Jag är 15, sexton den 25e augusti. Jag är i vecka 37 + 1d.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0