Min dag vart riktigt lyckad haha !

Tja tja.  Vad har ni gjort idag ?

själv kom jag precis hem efter en grillfest, vi hade rätt mysigt men vi kände inte alla och dom flesta drack vilket jag såklart inte kan göra eftersom jag är gravid och i vecka 37 ( 36 + 5dagar ). Vi grillade mashmallows eller vad det heter och jag fick lära både älskling och Oskar hur man gjorde fast jag aldrig gjort det själv (a)

När oskar, nathalie och oskars syster drog så drog även jag och älskling. när vi kom till busshållsplatsen så åkte en polisbil förbi och vi kollade på dom. Precis i det ögonblicket vi kollar på dom så slår dom på blåljuset. Både jag och Sonny undrade vad vi hade gjort men sen insåg vi att dom stoppade en bil som körde på fel sida av vägen(Puckon).  x)

När vi klev av bussen vid mig så bestämde vi oss för att ringa mina föräldrar och busa lite, Sonny spelade full och sa att han inte visste var han var och att han inte hittade mig. Mamma vart förstås orolig det hörde man ;)
Sen när vi kom in och förklara att vi skojat med henne så trodde hon fortfarande att han hade druckit vilket han inte hade haha. men vi var bara tvugna att spela dom ett litet spratt !

Jag har haft en hel crazy dag, idag har det verkligen hänt mycket som vart både mysigt och kul. Mina höfter däremot är helt slut och känns som om dom ska lossna från kroppen och som om jag skulle kunna föda barn nu för mina värkar har blivit lite starkare och jag ser verkligen inte fram emot dom kommande värkarna ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0