magbild och bröstmjölk v.38 + 0d

Ja som jag sa, så var jag hos barnmorskan idag. Pratade en del, fick ett nytt förlossningspapper som handlar om mig och älskling.
vet ni vad som mer hänt ?  min bröstmjölk kom idag, vaknade med panik för brösten var så hårda och ömma.. så det var små runda fläckar på täcket så jag var tvungen att kolla ifall mjölken hade kommit, and guess what ?!
Det var klart den har kommit nu, jobbigt för om 2-3 dagar kan jag inte ha min bh längre och känns så onödigt att köpa nya bh:ar bara för att man ska kunna ha dom ett tag och sen blir dom för stora.



Lite om besöket hos min barnmorska Åsa:
Vecka; 38 + 0d
Blodtryck; 129/72
Längd; 35cm
Hjärtslag; 136 / minuten
Vikt; 77.3kg

Vårans sons huvud ligger där det ska, alltså neråt och är fixerat och det menas med att det sitter fast en aning och ligger klart för förlossning vilket är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0