Lite om mig själv ;)

Här får ni två bilder på mig sen imorse, jag tänkte även att jag kunde berätta lite om mig själv..

 

Jaa, som ni ser är jag en ganska vild och galen tjej på snart sexton år. mitt liv var för ca 1&½ år sen ganska ointressant, jag var som en liten fis i rymden som många inte tyckte om. jag spelade ishockey i Almtunas damlag. Jag spelade i ungefär 3-4år innan jag gav upp då jag träffade min pojkvän som jag nu väntar barn tillsammans med, vi hade varit ihop i ca 9månader när jag vart med barn vilket jag inte trodde jag kunde bli för att läkarna sa att jag troligen inte kunde det. Så det är mitt första barn och jag blir ung mamma men det har jag alltid velat bli så för mig gör det verkligen ingenting. Jag är oftast glad och sprallig om jag inte haft en otroligt dålig morgon, då är oftast hela dagen förstörd. Innan så red och klättrade jag, trots att jag är ganska rädd för hästar så älskar jag att rida, jag är även otroligt höjdrädd men vafan, man kunde ju få snygg rumpa och snygga vader! jag har en favoritfärg på kläder som är svart, vet inte varför men det passar ju dom flesta och man ser inte igenom kläderna heller. jag har en stil som man inte kan beskriva, klär mig helst i mjukisbyxor och stora tjocktröjor för det är mysigt. så någon speciell klädsel har jag faktiskt inte, inte musikstil heller för den delen. jag gillar egentligen allt, Reggae, Country och Metallica som exempel. allt går bra för mig, bara själva låten är bra. nu känns det som om jag skrivit en del, men är det något jag missat så ställ frågor, var inte blyga ! :) 


Kommentarer
Postat av: eeeee

snyggt hår =D

2010-05-24 @ 20:32:41
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att få veta lite om vem du är!

Gjorde abort för en månad sen, ångrar mig till och från. Hade varit i vecka 16+1d. Beundrar dig!

2010-05-24 @ 21:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0