Lite knäpp dröm, jag vet !

Jag drömde en helt underbar men lite dum dröm, att vi skulle ha barn nu !


Bilden är lånad, underbar eller hur ?

Min Dröm:
Jag vaknade mitt i natten av att det gjorde fruktansvärt ont och mina värkar vart värre. det var inte långt mellan värkarna och jag ringde in till förlossningen och rådfrågade om vad jag skulle göra så dom sa att jag skulle komma in för en kontroll. så när vi väl kommer dit så säger dom "Ni kommer inte få åka hem, ni ska ha er bebis". Jag blir helt ställd och stressad, medans Sonny sitter bredvid mig cool lugn och bara ler över att äntligen få bli pappa. Dom säger att dom inte hinner ge mig någon epidural så vi måste köra utan. okej säger jag utan att tänka, och vips så var våran son där. " det där kändes ju knappt "  sa jag. ( vilket är helknäppt för det kommer göra superduper ont och kommer inte gå att förklara ). efter det kom våran släkt och Micke kom för att göra Sonny sällskap, det kom även två tjejer som jag inte alls kände igen, en blondin och en tjej med mörkrött hår. Blondin går först fram till mig, pussar mig i pannan och grattar, sen går hon fram till Sonny och börjar kyssa honom på munnen och säger grattis ett ex antal gånger. jag blir förbannad och går därifrån, hon kanske var runt 18-19 års åldern. sen träffade jag massor av kompisar utanför sjukhuset som satt i en stor trädgård och bara väntade på mig och få se vår lilla son. Det tog inte lång stund innan Sonny kom ut och satte armen runt mig. då vänder jag mig om mot honom och slår honom rakt i ansiktet över ögat.

Lite puckad dröm haha, hoppas det verkligen inte går till så i verkligheten haha !  nejjdå, jag behöver inte oroa mig. Min lilla älskling kommer stå vid min sida hela tiden ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0