Lejonkungen - Vi är en

Dom flesta som känner mig, vet ju om att jag älskar lejonkungen.. och eftersom jag precis lärt mig lägga in videoklipp så tänkte jag lägga in en av mina favoriter som jag brukar sitta och sjunga på ! 
Sen älskar jag ju Disney låtar över huvudtaget med just lejonkungen är en favorit ända sen jag var bebis :)

Första gången jag såg Seth röra sig i magen så la vi min mobil på magen med den här låten, då såg vi hur han tröck mot magen så den gick i vågor. Det var otroligt vackert !

Lejonkungen - Vi är en



Jag har lite problem med att få in fler klipp för min dator dummar sig en aning..
men det kommer sen !


Kommentarer
Postat av: Enander

Den är så sjukt fin den låten!! :)

2010-05-28 @ 22:30:25
URL: http://enaander.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0