Hello bitches, nu ska man ut i det fina vädret en stund.

Hello bitches !

Jag ska snart dra iväg på älsklings fotbollsträning, jag ville komma ut lite idag eftersom det är så fint väder ! man vill ju gärna ta del av det och kunna ha chans till lite lite färg innan lilla bebisen kommer. eftersom jag inte kommer kunna ha alla kläder och speciellt inte vita byxor eller shorts så måste man ju passa på med det mesta eller hur ? ;)

aja, jag har haft värkar idag igen iallafall, ganska starka men dom är inte olidliga. jag står nog ut med dom fast det låter på mig som om jag skulle dö vilken sekund som helst haha !  jag är lite trött på det här och vill klämma ut den lilla stackarn som ligger här inne. menmen, jag får vänta ett tag till !

Sitter och äter en Risifrutti med hallon XL alltså extra stor (a). man äter ju för två, eller ? :O
( det mesta är XL just nu haha ! )

Jaja, vi ses senare nu ska jag göra mig klar med det sista så vi inte missar bussen ! 
Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0