Hello bitches, köpt massa bebiskläder !

Hello bitches !

Nu har jag precis kommit hem från att ha shoppat, jag orkar inte lägga ut alla klädesplagg nu eftersom det var fyra papperskassar och två plastkassar med grejer.. Vi köpte en del som han kommer kunna ha nu när han kommer, vinterkläder, kläder tills han är 1-2år osv så ni får mer bilder på det senare i framtiden ;)

Förlåt med det kommer bli en hel del bilder nu, men det här är kanske 1/4 av vad vi fick med oss hem.. man kan ju inte fylla en heeel sida med bebiskläder, man måste ju spara lite till sen !


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Jaa.. det var en del bilder eller hur ?   vad tyckte ni om kläderna ? :)

Jag tycker det var super fina kläder och dom är så små och söta !


Kommentarer
Postat av: Anonym

naww, gud vad vackra kläder så söta, ni kommer bli så bra föräldrar tror jag du & sonny verkligen, seth kommer bli jätte vacker kan jag lova.



lycka till verkligen lycka till med allt och kläderna är verkligen hur söta som helst,

2010-05-14 @ 18:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0