Hello bitches, hemma efter en dunder dag !

Hello bitches !

nu har jag precis kommit hem och hunnit ätit också.
vi började med hälsa på min moster som också är gravid, och hennes kisse Kerstin är tydligen också havande hihi.. Hon har tidigare alltid velat gjort exakt samma sak som sin matte, så nu är hon också på smällen ;)

senare åkte vi vidare till Subway hela familjen och käka !


Fyfan vad gott det var !  älskar Subway (a)

senare åkte vi vidare ut till östhammar, pappa var gullig och köpte mig ett par nya flip-flop i alla möjliga färger så jag tänkte ni får bild på dom lite senare !

Sen åkte vi ju då ut till Östhammars camping och hälsade på min farmor och farfar som campade där,


älskling med en blå platsmugg på huvudet, PARTY sa han så jag var tvungen att ta kort på honom också såklart ! :)


Här har vi en bild på min farmors ena lilla vovve, Wilma. Hon har även två likadana fast gråa som heter Silla & Maggie. men bilden på Wilma vart bäst :)

 
Sen gick jag och älskling ner till badplatsen för dom hade byggt en bastu där, den var otroligt mysig och det var coolt för den såg ut som en liggande tunna ;)


Sen på vägen hem var älskling lite busig i bilen så jag var tvungen att fota honom då också såklart haha !


Sen så smygfota jag min älskade syster, som hon vart väldigt arg för. men jag tyckte bilden vart sjukt fin på henne eller vad säger ni ? :)  Puss syster yster <3


Sen åkte vi vidare till mina kusiners pappa för min pappa skulle köpa lite grejer av honom så där hälsa vi också på en stund, och gissa vad vi gjorde sen ?  vi åkte och beställde pizza som jag precis käkat (a)


Jag har haft en dunder dag, det har vart både roligt och mysigt ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0