Hello bitches, en super dag blir det !

Hello bitches !

Har varit ute en stund, Oskar och Nathalie kom hit för att älskling och Oskar skulle spärras, dom kör Thaiboxning båda två så dom stod nedanför min balkong, jag och nathalie satte oss i solen och prata lite och så.
Hade rätt kul, det var lite läskigt att se deras sparkar och slag menmen, man ska hålla på med det man tycker är kul !

Mina värkar har blivit lite starkare känns det som, det är ca 20min mellan varje värk så det är ingen fara. man överlever ju iallafall, längtar tills den lille har kommit !

Ska dra ner på stan nu med älskling, mina super söta föräldrar ger mig pengar till kläder! Dom är verkligen guld värda, ska gottgöra det det lovar jag !

Sen tar vi bussen direkt till vårdsätraviken där min familj väntar på oss för vi ska äta där !

ni får bilder senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0