Har lagt till lite nya grejer !

Har lagt till lite nya grejer !   Har lagt till lite nya grejer !




1. Guldig ögonskugga.   80kr
2. Solglasögon med diamant.   100
kr
3. Diadem med kedjor.  
100kr
4. Örhängen Leopard.   80
kr
5. Örhängen runda.  
50kr
6. Silverkedja äkta.  
250kr

( allt är ordentligt rengjort ! )




Adidas tröja.   450kr
( Använd kanske 2-3 ggr, köptes för 800kr )




Militärfärgade byxor.   100
kr
( Har ingen aning om storlek, aldrig använda )




Svart klänning.  
150kr
( Använd 2ggr )




Blått linne.   80kr
( Använd endast en gång )




Vit "topp".   100kr
( Använd 1-2ggr, L pga att jag själv har storlek D i kupa, uppsydda axelband )




Grå tjocktröja.   200kr

( Använd några gånger, en av mina favoriter för den håller värmen )




Svart kavaj.  
150kr
( Använd 1gång, den slutar ungefär under brösten beroende på vilken kupa man har )




Halsband.   100kr
( aldrig använd )




Mascara.   100kr
( aldrig använd, vattenfast )




Sminkpenna.   100kr
( Täcker akne bra )




Stora rosa blingbling.   100kr
( aldrig använda, runda )




Svarta klackskor.   200kr
( Dom är använda 2ggr, köptes för 300kr. Lite sliten på insidan då mina fötter är för små för skorna. Storlek 38/39 )




-  Maila mig om du är intresserad !

[email protected]

Kommentarer
Postat av: Ida

Det var kavajen med nitar, men jag är inte säker. Beror på hur lönen blir. Måste köpa födelsedagspresent till min pojkvän och så också, men jag skriver efter lön om jag fortf är intresserad och om den är kvar då. Du behöver inte hålla undan den åt mig för jag är som sagt inte säker.

2010-05-22 @ 18:12:57
URL: http://idabom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0