Hallojsan


Hallå alla sötnosar.. ojj vad ska jag berätta nu då ?


Vi var ju och fiska igår, jag fick den första fisken !  eller ja.. Sonny hjärtat var den som drog upp den för jag fick panik med att rädda den och få ner den i vattnet igen. det vart en liten Mört haha. Kul hade jag ju iallafall som tur är, fast det har jag ju oftast med dom knasbollarna, det var jag, älskling, Minna, Walle & Niclas som åkte iväg på en lite fisketur. Killarna lessna efter ett tag och börja kasta sten och pinnar i vattnet ;)


Sen åkte vi hem till Minna allihopa och sov, varken jag eller älskling kunde somna så vi satte på en film som hette "House of Wax" tror jag iallafall. den var bra, fast runt tre eller halv fyra somnade jag och då var inte ens filmen slut haha x). sen imorse vart det pannkakor till frukost, och nu när jag kommit hem från skolan precis funderar jag på att baka något men vette fan om jag orkar.

Pussar


Kommentarer
Postat av: Amanda

Skulle inte du ha barn idag?

2010-05-04 @ 20:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0