Godnatt, ska sova min skönhets sömn !

Godnatt, nu går jag nog och sover min skönhets sömn som den prinsessa man är.

imorgon ska vi;

- Upp i tid och göra sig i ordning
- Åka till min farbror och träffa min nya lilla kusin som kallas ( lillzlatan )
- Bli hämtade till älsklings borta match i fotboll mot Iron tror jag
- Eventuellt åka hem till älskling och hälsa på och kolla grejer som vi har där


Snart är det skola igen på måndag, vet inte om jag orkar egentligen men det känns ändå som om det är viktigt fastän mina betyg är så gott som klara för att jag ska kunna sluta tidigare ifall vår son kommer innan beräknad födsel..

Men godnatt igen, dröm sött så hörs vi imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0