Godmorgon, lika ointressant som vanligt eller ?..

Godmorgon, har ni sovit gott ?

trots att mina värkar blivit värre så kunde jag iallafall sova lite inatt men jag blir hemma ändå för vi kanske åker in på förlossningen för att kolla värkarbetet med CTG.  älskling valde att stanna hemma med mig ifall det skulle hända något så förstår man ju att han vill vara närvarande.

igår var jag och handla med mina föräldrar och handla färdigt inför förlossningen dessutom, Rosa tandborste & tandkräm, rosa hudkräm, rosa läppbalsam, rosa tuggummi med socker, rosa hårinpackning till håret osv. allt i rosa såklart. är man tjej så är man, har nu även gjort en lista på allt jag ska lägga ut pengar på det kommande halvåret typ :P

Kläder,
Piercing ( läppen och naveln ),
Två tatueringar,
Träningskurgrejsen,
Kunna fixa håret som jag vill ha det,
Lite mer kläder och skor
Smycken till piercingar

allt det ska jag försöka fixa när lilla Seth har kommit sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0