Godmorgon bitches..

Godmorgon bitches !

Kom hem runt åtta igår, åt och gick la mig tillsammans med älskling. Han hade cup i Eskilstuna igår och vann 3/4 matcher och han gjorde även ett mål ! :)   jag umgicks mycket med Denise och Mickis där som är Danne & Jonas tjej. När vi kom hem var vi helt slut båda två så vi käka Pasta Carbonara och sen kröp vi ner i sängen och somnade båda två. Jag var ju upp fyra igår morse och han runt fem. så det var inte så konstigt.

jag läste att det är ungefär folk mellan 15-25 och säkert några äldre som läser min blogg och tycker den är bra/mysig att läsa och att det är intressant med unga mammor. jag blev ju hur glad som helst av att höra det såklart !  tack för era svar på mina frågor, det är ju inte ofta jag ställer frågor till er, eller hur ?

Nu ska jag krypa ner under täcket och försöka vila en liten stund till för att jag börjar kl 11 idag, med nationella omprov i laboration.

Puss

Kommentarer
Postat av: Kiki

Jag är 14 och läser. Jag tycker det är coolt med unga mammor! =) hoppas de går bra!! När e d planerat att babyn ska komma????

2010-05-24 @ 16:22:08
Postat av: Charlene

Lycka till med nationella provet!

2010-05-24 @ 20:35:48
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0