Fråga + svar.


Fråga: Skulle inte du ha barn idag?


Menar du allvar? Jag skrivit i min blogg tusentals gånger att våran son är planerad den 7JUNI. men bara för att man har ett beräknat datum så betyder inte det att han kommer komma just den dagen. Han kan komma imorgon, om 2 veckor, den 7/6 osv.  man vet aldrig exakt när den lilla varelsen har tröttnat på mörkret och kämpar sig ut.

Han är planerad att komma
7 JUNI ;)


Sen förresten så gick jag in i vecka 35igår. så nu är det enligt beräknad tid exakt 4veckor och 6dagar. alltså 34dagar kvar !






Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

Oh, vilken lycka!

2010-05-05 @ 10:31:03
URL: http://lindaviola.tk
Postat av: Anonym

Läste där nere om datum för PLANERING. Tyckte det stod datum för förlossning ( tänkte att du skulle göra kejsarsnitt ), fel av mig =)

2010-05-05 @ 13:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0