Förlossnings besök.


Hello bitches !

nu har jag precis kommit hem efter att ha vart på förlossningen för att kolla om det är så att jag har värkar. och gissa vad, jag kom ända upp i 79 som max vilket är ganska mycket eftersom man ligger mellan 15-25 i vanliga fall när man inte har värkar. så nog fan har jag värkar minsann.

Sen så träffade vi en barnmorska som prata på och var hur glad som helst vilket var skönt för det är många som är så stela så det blir pinsamt. Men hon prata på och var hur trevlig som helst !
Hon ville känna på livmodertappen inuti mig och vad ska man säga? nej?. Så hon fick iallafall göra det och hon sa att hon kände bebisens huvud men inte livmodertappen. Hann aldrig förstå vad det innebar, men skulle det bli värre så skulle vi höra av oss igen.




V36 + 1D
75.1 KG

Hoppas han kommer snart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0