Förlossningen, igen !

Nu åker jag in till förlossningen igen för en kontroll till eftersom mina värkar är kraftigare -.-' ..

jag börjar bli lite less på det här eftersom det gör bara ondare och ondare men det händer ingenting, och dessutom så kan dom ju inte sätta igång mig heller utan det ska komma av sig självt vilket jag tycker är dumt för jag orkar inte. jag måste ju kunna gå i skolan lite till innan han kommer men nejdå, då sätter vi igång värkar istället för minimorsan och sen bara håller vi den nivån. skit säger jag. menmen, vi hörs senare. Kanske, beror på vad som händer.

Men nu åker jag, vi hörs !

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj du har inte skrivit, nu är du nog på bb,<333

lycka till hoppas seth är här

2010-05-22 @ 10:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0